Kariera


Jesteś łowcą okazji? Nic Cię tak nie cieszy, jak zbicie ceny?
Jesteś osobą, która czerpie przyjemność i energię z kontaktu z ludźmi?
Nie lubisz nudy w pracy?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jesteś tym, kogo szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.

-
Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Miejsce pracy: Bydgoszcz
- Budowanie oraz realizacja strategii zakupowej spółki
- Analiza i optymalizacja procesów zakupowych
- Koordynowanie i organizowanie pracy podległego zespołu
- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
- Poszukiwanie nowych partnerów biznesowych
- Budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Wysokiej kultury osobistej i umiejętności zarządzania zespołem
- Umiejętności prowadzenia negocjacji oraz budowania dobrych relacji z partnerami biznesowymi
- Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Kreatywnego podejścia do realizacji zadań i poszukiwania nieszablonowych rozwiązań, pozytywnego myślenia i zaangażowania
- Znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację
- Dobrej znajomości Pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
- Prawa jazdy kat. B
- Posiadał/a doświadczenie w e-commerce lub w branży DIY
i zewnętrzne
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
na starcie
„na miasto”
(dart, piłkarzyki)
w mieście no limit!
w nowoczesnym biurze
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!


Chcesz wykazać się kreatywnością i rozwijać swoje umiejętności?
Czy sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!

-
Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Miejsce pracy: Bydgoszcz
- Tworzenie sklepów internetowych z wykorzystaniem HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery, SASS, LESS
- Dostarczanie wysokiej jakości kodu we wszystkich fazach tworzenia projektu oraz najlepszych rozwiązań dla powierzonych zadań
- Współpraca z członkami zespołu w zakresie projektowania i wdrażania produktów
- Minimum 2-3 letniego doświadczenia na stanowisku Frontend Developer
- Znajomości HTML5 w stopniu bardzo dobrym
- Znajomości CSS3, SASS lub LESS w stopniu dobrym
- Znajomości JavaScript (ES5/ES6) i jQuery w stopniu dobrym
- Umiejętności wdrożeń Responsive Web Design
- Umiejętności “cięcia” layoutów i korzystania z systemów kontroli wersji GIT lub Mercurial
- Umiejętności tworzenia i korzystania z narzędzi automatyzacji (Webpack)
- Umiejętności testowania tworzonych funkcjonalności
- Umiejętności pracy w zespole
- posiadał/a podstawy PHP, SQL
- posiadał/a doświadczenie w niestandardowej implementacji GA, GTM itp.
- był/a otwarta/y na nowe technologie
- posiadał/a umiejętności pracy z programami graficznymi: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe XD
i zewnętrzne
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
na starcie
„na miasto”
(dart, piłkarzyki)
w mieście no limit!
w nowoczesnym biurze
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!


Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!

-
Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Miejsce pracy: Bydgoszcz
- Audyt, analiza i optymalizacja sklepów internetowych (polskich i zagranicznych) pod kątem strategii SEM
- Realizacja kampanii paid social: Facebook Ads
- Analizowanie osiąganych efektów, współtworzenie strategii kampanii SEM i optymalizowanie prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia zakładanych KPI
- Wdrażanie nowych funkcjonalności związanych z Google Ads, testowanie kampanii i rekomendowanie odpowiedniego kierunku rozwoju
- Współpraca z pozostałymi działami firmy
- Monitorowanie bieżących trendów na rynku oraz analiza działań konkurencji
- Minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu kont Google Ads
- Wiedzy teoretycznej z zakresu tematyki SEM (śledzenie aktualnych trendów i wymogów Google’a)
- Bardzo dobrej znajomości Pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
- Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Samodzielności, terminowości i dobrej organizacji pracy własnej
- Kreatywnego podejścia do realizacji zadań i poszukiwania nieszablonowych rozwiązań, pozytywnego myślenia i zaangażowania
- Miał doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads na rynkach zagranicznych
- Znał język angielski
i zewnętrzne
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
na starcie
„na miasto”
(dart, piłkarzyki)
w mieście no limit!
w nowoczesnym biurze
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!


Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!

-
Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Miejsce pracy: Bydgoszcz
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów w języku niemieckim (udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień, rozwiązywanie bieżących problemów, doradztwo techniczne)
- Przygotowywanie ofert dla klientów oraz realizacja zamówień
- Tłumaczenie produktów dodawanych na stronę, interfejsu oraz artykułów z branży narzędziowej
- Aktywna komunikacja i współpraca z innymi działami sprzedaży oraz marketingu, logistyki i finansów
- Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
- Obsługa zewnętrznych platform sprzedaży (Amazon i Manomano)
- Wsparcie działu marketingu w prowadzeniu profili na portalach społecznościowych
- Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny
- Bardzo dobrej obsługi komputera, swobody poruszania się w sieci
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- Wysokiego poziomu energii i naturalnego życiowego optymizmu
- Nastawienia na realny rozwój zawodowy oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku
- Silnej orientacji na pracę z ludźmi i ponadprzeciętnej komunikatywności
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Pracy stacjonarnej w biurze
- Znał dodatkowy język obcy
i zewnętrzne
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
na starcie
„na miasto”
(dart, piłkarzyki)
w mieście no limit!
w nowoczesnym biurze
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!


Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!

-
Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Miejsce pracy: Bydgoszcz
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów w języku francuskim (udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień, rozwiązywanie bieżących problemów, doradztwo techniczne)
- Przygotowywanie ofert dla klientów oraz realizacja zamówień
- Tłumaczenie produktów dodawanych na stronę, interfejsu oraz artykułów z branży narzędziowej
- Aktywna komunikacja i współpraca z innymi działami sprzedaży oraz marketingu, logistyki i finansów
- Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
- Obsługa zewnętrznych platform sprzedaży (Amazon i C-discount)
- Wsparcie działu marketingu w prowadzeniu profili na portalach społecznościowych
- Biegłej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny
- Bardzo dobrej obsługi komputera, swobody poruszania się w sieci
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- Wysokiego poziomu energii i naturalnego życiowego optymizmu
- Nastawienia na realny rozwój zawodowy oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku
- Silnej orientacji na pracę z ludźmi i ponadprzeciętnej komunikatywności
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Silnie rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- Znał dodatkowy język obcy
i zewnętrzne
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
na starcie
„na miasto”
(dart, piłkarzyki)
w mieście no limit!
w nowoczesnym biurze
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!


Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!

-
Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Miejsce pracy: Bydgoszcz
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów (udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień, rozwiązywanie problemów, doradztwo techniczne, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych)
- Przygotowywanie ofert dla klientów oraz realizacja zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży
- Aktywna komunikacja i współpraca z innymi działami sprzedaży, marketingu, logistyki i finansów
- Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
- Obsługa porównywarek cenowych oraz zewnętrznych platform sprzedaży
- Tłumaczenie produktów dodawanych na stronę, interfejsu oraz artykułów z branży narzędziowej
- Podejmowanie działań marketingowych na danym rynku zagranicznym m.in. zarządzanie profilami w social media
- Biegłej znajomości języka włoskiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny
- Bardzo dobrej obsługi komputera, swobody poruszania się w sieci
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- Wysokiego poziomu energii i naturalnego życiowego optymizmu
- Nastawienia na realny rozwój zawodowy oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku
- Silnej orientacji na pracę z ludźmi i ponadprzeciętnej komunikatywności
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Silnie rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- Znał dodatkowy język obcy
i zewnętrzne
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
na starcie
„na miasto”
(dart, piłkarzyki)
w mieście no limit!
w nowoczesnym biurze
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!


Sukcesy zawodowe motywują Cię do działania i dają „pozytywnego kopa”?
Marzysz o pracy w zgranym i pełnym pasji zespole? Jeśli tak to właśnie Ciebie szukamy!
Aplikuj i dołącz do zespołu Rotopino.pl S.A.!

-
Jesteśmy Spółką Akcyjną z wieloletnim doświadczeniem w internetowej sprzedaży szerokiej gamy narzędzi. Dynamiczny rozwój naszej firmy na przestrzeni 10 ostatnich lat umożliwił nam zajęcie pozycji lidera na rynku krajowym.
Miejsce pracy: Bydgoszcz
- Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów (udzielanie informacji, przyjmowanie zamówień, rozwiązywanie problemów, doradztwo techniczne, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych)
- Przygotowywanie ofert dla klientów oraz realizacja zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży
- Aktywna komunikacja i współpraca z innymi działami sprzedaży, marketingu, logistyki i finansów
- Tworzenie i pielęgnowanie długofalowych relacji z nowymi klientami firmy
- Obsługa porównywarek cenowych oraz zewnętrznych platform sprzedaży
- Tłumaczenie produktów dodawanych na stronę, interfejsu oraz artykułów z branży narzędziowej
- Podejmowanie działań marketingowych na danym rynku zagranicznym m.in. zarządzanie profilami w social media
- Biegłej znajomości języka holenderskiego w mowie i piśmie (min. C1) – warunek konieczny
- Bardzo dobrej obsługi komputera, swobody poruszania się w sieci
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
- Wysokiego poziomu energii i naturalnego życiowego optymizmu
- Nastawienia na realny rozwój zawodowy oraz umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku
- Silnej orientacji na pracę z ludźmi i ponadprzeciętnej komunikatywności
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Silnie rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- Znał dodatkowy język obcy
i zewnętrzne
od korporacyjnej, atmosferę w drużynie
na starcie
„na miasto”
(dart, piłkarzyki)
w mieście no limit!
w nowoczesnym biurze
wraz z szatnią i prysznicem

Jeśli chcesz zgłosić swoja kandydaturę, to wypełnij formularz albo wyślij maila na [email protected]. Pamiętaj o dołączeniu wymaganych zgód na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji. Życzymy powodzenia!